diumenge, de desembre 17, 2006

Gràcies!

M'he llevat amb un somriure. Estic contenta. I m'he llevat així perquè sóc molt afortunada. Tinc uns amics que no me'ls mereixo. D'això, poc o molt n'era conscient, però ahir em van (vau) refrescar la memòria. I això que jo m'havia quedat lluny d'estar a l'alçada...

En una més que justificada mostra d'agraïment, només puc dir-vos a tots, del primer a l'últim (passo de posar noms perquè no em vull deixar a ningú...), que moltíssimes gràcies. Gràcies per les sorpreses fallides, gràcies pels regals (desmesurats), gràcies per ser-hi i gràcies per fer-me sentir tan especial. De tot cor.

I ja que avui fan la Marató de TV3, quina cançó millor per dedicar-vos que la de l'anunci aquell tan mono... La versió que Gossos han fet de la cançó de la Carole King. Va per vosaltres.


Gossos --- Tens Un Amic
Si et sents trist i emboirat,
i necessites una mà,
si les coses no et roden bé
Tanca els ulls i pensa en mi,

que prest jo seré aquí,
com un raig de llum
dins la teva foscor.

Digues baix el meu nom
i on sa vulgui que estigui vindré
de seguida, a fer-te costat.

Primavera, estiu o tardor,
tot el que has de fer és dir-ho
i vindré de cop
saps cert que tens un amic.

(Prometo penjar les fotos més presentables, però abans me les haureu d'enviar!)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Potser no es que nosaltres et varem fer sentir especial..potser és que ho ets!!!!!
Besitos!!!!!