dimarts, d’agost 08, 2006

La maleta - Vacances I -

Em poso davant de l'armari i començo a preparar la maleta. Només m'enduré el que sigui imprescindible. No tinc ganes d'anar carregada com un burro. Així que aniré al gra. Res d'emportar-se roba per poder triar, només m'enduré allò que sigui realment necessari.

Però... potser que agafi una altra samarreta per sortir.... i uns altres pantalons, no fos cas que em taqués... i potser alguna cosa de màniga llarga, no fos cas que a la nit faci fresca... i potser que agafi alguna cosa de mudar, que mai se sap... i potser que agafi un altre biquini, per no anar cada dia amb el mateix... i potser que agafi aquestes altres sandàlies... i com que ja no ve d'aquí, potser que agafi aquest altre bolso també...

Quan me n'adono, en 10 minuts he comprimit mig armari a la maleta!! Ja no hi cap més roba i encara hi he de posar coses bàsiques com el necesser, la tovallola de la platja, el discman, la funda amb els cds... Em planto davant de la maleta i penso que l'he de buidar. Però només aconsegueixo renunciar a una samarreta perquè, de cop i volta, tot el que hi ha s'ha tornat imprescindible. Per tant, opto per endur-me una segona bossa més petita on hi poso tot el que falta.

I en aquest moment és quan recordo aquella mítica frase que sempre diuen els homes quan veuen aparèixer una dona amb una maleta... "que ets boja?? on vas tan carregada?? què collons hi portes aquí dins?? que marxes 6 dies, no marxes mig any!!!!"

1 comentari:

cristi ha dit...

JO TIA COMO TE ENTIENDO, ESE ES EL DILEMA DE CADA AÑO, TOTAL PARA ACABAR PONIENDOTE CADA DIA LO MISMO POR QUE ES CON LO QUE VAS MAS COMODA.
PERO BUENO COMO SE SUELE DECIR, MAS VALE PREVENIR QUE CURAR.

CRIS