dimecres, de desembre 28, 2005

La notícia de l'any

Què és el més important que ha passat durant el 2005? Un periodista, a priori, hauria de tenir clar quina ha estat la notícia de l’any. Però no ho tinc gens clar.

Provablement el 2005 passarà a la història per l'aprovació de l'Estatut al Parlament, per la legalització dels matrimonis homosexuals, per l’huracà Katrina, pel canvi de Papa o per l’atemptat d’Al Quaeda a Londres, per dir només cinc de les mil coses que han passat al món durant els últims 365 dies. Perquè esportivament... podria ser que el 2005 passés a la història com l'any en què el Barça va sortir aplaudit del Bernabéu... (jejeje quin momentazo!!!)

Però si faig memòria i em centro només en les notícies que hem explicat a Televisió de Mataró durant el 2005, m’ha quedat molt gravat sobretot el “Cas Civit”, el Cruïlla de Cultures, el tancament de més fàbriques tèxtils, tot l'enrenou pel cartell de Santes, el 3er premi de la loteria de Nadal i dues notícies d’aquelles que no voldries haver d’explicar mai, les de dues morts que han arribat massa d’hora...

A nivell personal, també hi ha hagut algunes històries i notícies destacades. Però em sembla que l’encàrrec que m’ha fet en Ramon Bassas de dir quina és la notícia de l’any, no anava per aquí. Així que obviaré explicar-vos la meva vida i miracles perquè, d’altra banda, no sé fins a quin punt us podria interessar...

Bé, em sembla que a hores d'ara, quan estem a 29 de desembre, no tinc gens clara la notícia del 2005... Però en qualsevol cas ara em toca a mi convidar a 5 persones a que diguin quina ha estat la notícia de l’any. I els afortunats són....

1.Oriol Burgada
2. Jose Spà
3. Núria Peidro
4. Oriol Rodríguez
5. Pola Solsona

A veure si us en sortiu millor que jo!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

...noti de l'any... nosè... han passat moltes coses; aviam... que hagueu emès per tvm està clar que és la nostra noti :D (campionat estatal) i x teles més grans... doncs aquella que una noia va haver de sortir a un camp d'hockey gel a canta un himne, es va quedar en blanc, va tornar a començar, va quedar-se en blanc, va entrar va tornar a sortir i al sortir es va fuma una petacada k era per no sortir de casa en un´mes.

Anònim ha dit...

yo te diria cual és, bajo mi opinión.....
pero como no estoy en la lista....

pos nada.

Venga,

Salut.

VR!

Unknown ha dit...

És molt difícil escollir quina ha estat la noticia de l'any. Segons com la viu cada persona se la pren d'una manera o d'una altre. En l'àmbit nacional sense dubte, estic d'acord amb l'aprovació de l'Estatut. També podriem parlar de l'aprovació de la llei antitabac, tot un repte que es canviarà el pròxim any que entra..., el katrina, el Mitch i tots aquests desastres naturals que miris com t'ho miris segueixen portant desastres.
En l'àmbit local potser destacaria a més del cas Civit, que sabem que la pobre Eli se'l va tragar tot, el tema del plagi del cartell de les Santes, que va ser prou vergonyós, LA SORRA DE LA PLATJA (per favor!!!!!!)i com no! la loteria de nadal, aquest tercer premi que desde tv Mataró em viscut amb tanta il.lusió.

Ramon Bassas ha dit...

Eli
No et mulles, eh?

Oriol Burgada ha dit...

Això no és dir la notícia de l'any, només és fer una lllista. Així és molt fàcil!!

Elisabet ha dit...

Bé, no vaig voler destacar una notícia més que l'altra i vaig optar per fer una llista de les que crec que han estat les que més repercussió han tingut durant el 2005. Però després de llegir els comentaris, em veig obligada a "mullar-me". Així que:

1.a nivell local: el Cas Civit i el 3er premi de la loteria de Nadal a Mataró.

2.a nivell nacional: l'Estatut (la seva aprovació al Parlament, la seva presentació al Congrés i les negociacions que s'estan fent aquests dies).

3.a nivell internacional: el Katrina

Suposo que ara ho hauré fet bé, no?

Ramon Bassas ha dit...

Ok. Gràcies