dimarts, de març 28, 2006

Dia D, D de "demà"

Nus a l'estómac. Ganes de vomitar. Irascibilitat i nervis, uns nervis que gairebé toquen l'histerisme. Aquest és el meu estat físic i anímic ara mateix. He deduït que és per culpa de l'examen perquè cada vegada que agafo els apunts o cada vegada que penso que he d'estudiar, m'agafa mal de panxa i se'm fa aquest nus a l'estómac... Qualsevol diria que és el primer examen que faig a la vida!!! (ara que ho penso, el primer no, però podria ser el penúltim...)

Sort que el dia D ja és demà. I que em treuré de sobre aquest pes. Si aprovo, serà per sempre. Si suspenc, serà fins al setembre.

Confiem en què demà els planetes estiguin aliniats, que jo tingui el dia inspirat, que soni la flauta i que es produeixi un miracle. Crec que una unió de tots aquests factors podria traduir-se en un aprovat. Tan de bo hi hagi sort!

Però no sóc l'única que té un examen demà. En Jose també en té un, un de molt important. Estic segura que se'l deu haver preparat més bé que jo i no necessitarà tants miracles ni tanta parafernàlia per aprovar, però mai no està de més dir... molta sort!!!

9 comentaris:

Unknown ha dit...

Sort nena!!!! Tu agafa aire, posa't davant del mirall i digues: ets la crack, ho aconseguiràs, perquè ningú et pot enfonsar!
Anirà genial i ho celebrarem juntament amb altres coses!

Un petó!

Quan res sembla el que és ha dit...

Planetes i astres aliniats, un ciri a sant Tomas de Aquino, una til·la, un últim repas abans d'entrar i sobretot... molta, molta imaginació!!!

I sort, es clar

Etain ha dit...

A Santa Rita aniria millor,per lo dels impossibles... i imaginació em sembla que cap problema...
Per cert, molta sort...

Anònim ha dit...

Nenaaaa! Que segur que aproves, i si no, a qui l'importa saber si hi ha metrosexualitat en un text (o algo així)??! Mira, farem una cosa: si aproves l'examen i jo em trec la teòrica abans d'anar de finde a Mallorca, ho celebrarem por todo lo alto, i si no, també haurem de sortir per treure'ns de sobre el mal rotllo..jeje!
Besitos i molta sort!!
Joana

Cris ha dit...

Mooooooooooolta sort Eli!!!! Des d'aquí t'envio vibracions positives!

Josep Maria ha dit...

Bueno, el meu dia D i la meva hora H ja han passat. Jo ja le fet, ara és feina dels profes aprovar-me... je,je,je
Espero que t'hagi anat molt bé... jo m'he arribat a col·lapsar aquests dies, i de fet si els profes sapiguessin pels traumes que passem els estudiants ens aprobarien més d'un cop...
la suerte está hechada!

Cris ha dit...

Eli! Com ha anat?!!

Anònim ha dit...

Bé, a aquestes alçades ja deus haver aprovat...
Les preguntes són:
1.- de què era l'examen?
2.- com va anar? ;-)

Un petó,

Elisabet ha dit...

L'examen em va anar millor del que m'esperava, però no sé si prou bé com per aprovar. Depèn més del professor que de mi. Aquesta setmana sortiran les notes...
merci per preocupar-vos i pels ànims!!