dimarts, d’agost 15, 2006

Foc al cos - Vacances II -

M'havien dit que no podia marxar d'Itàlia sense tastar-ho, que era una experiència única i obligada. Vaig pensar que no n'hi hauria per tant i que possiblement era un altre mite italià. Tot i així, tot i pensar que els d'aquí també poden donar la talla, el segon dia ja no me'n vaig poder estar i em vaig decidir a tastar-ne un d'italià.

M'hi vaig acostar i, des del primer contacte, vaig notar com el meu cor s'accelerava. Tot el meu interior es revolucionava i començava a bullir. No sabia què em passava, cremava tota jo.

Un cop acabat, aquesta sensació encara em va durar uns minuts. Realment, sí que n'hi havia per tant!! El culpable? Un dels licors italians per excel·lència: la grappa barricatta!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sempre donant prioritat a l'alcohol....aix...Volem la història de la multa!

ORIOL