dimarts, de setembre 04, 2007

S'ha acabat!!!!!!

Per fi. Fa unes hores que ho he vist però encara no m'ho puc creure. Deu anys després, però abans que la Pompeu inventés el premi a l'alumna més antiga, HE ACABAT HUMANITATS!!!!!

He vist la nota de l'últim examen i m'he posat a tremolar. He començat a cridar per la redacció i a dir-ho a la poca gent que corria per la tele en aquell moment. He trucat als meus pares. He començat a enviar missatges. Les hores van passant i mica en mica ho vaig assimilant. He acabat aquella carrera que vaig començar sense ganes perquè no havia pogut entrar directament a Periodisme. He acabat aquella carrera que m'he anat treient a tranques i a barranques perquè, amb 17 anys, estava rebotada i poc motivada per fer-la bé. I ara que he acabat, em sap greu no haver-la aprofitat al màxim. Però l'he acabada. Ni jo en donava ni un duro. Però hi ha una cosa que es diu orgull i, l'he acabada per orgull!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitatsssssssssssssssss
I dissabte no et dormisssssss, jejej

Anònim ha dit...

Te'n sortiràs de tot el que et proposis.

quin país.

Carlos ha dit...

Felicitats!!!
Bien está lo que bien acaba!!!

Anònim ha dit...

Sóc en Lluís Arcal. Felicitats nena!!!!!!!

Ferdinand ha dit...

Felicitats. Només passo per aquí perquè, bé, ja saps co van aquestes coses, un amic blocaire d'un amic blocaire d'un altre bloc... en fí, que he trobat el teu, l'he llegit i el trobo interessant. Si vols pots visitar el meu -http://ferrangenis.blogspot.com
Personalment estaria més content d'haver fet humanitats que periodisme.

Anònim ha dit...

nena, volem un post nou ja!!!