dissabte, de desembre 24, 2005

Bon Nadal!!!

És la nit de Nadal. Sóc a casa dels meus avis i ja hem acabat de sopar. És aviat, però avui només fem una mena d'aperitiu. Hem begut cava (català, per suposat) i hem menjat neules i turrons, molts turrons (és el que té ser de família pastissera...). Però la celebració de debò la farem demà al migdia.

Així que, aprofito ara que tinc una estoneta per desitjar-vos molt bones festes a tots els que, d'una manera o d'una altra, formeu part de la meva vida.

I... no us atipeu gaire amb tota la cursa de dinars i sopars que venen aquests dies!! ;-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

uns bons bocates de panet i pavito a peu dret, i asseguts a les postres, coses rares en fem.
Avui dinar a ka la tieta amb 2 mitjes parts pk i cabes tt el tiberi (entre la carn d'olla i el rostit i entre el rostit i els turrons)
demà toka a kasa...tornarà a volar el turro d'arròs? tornarà a sorgir el gen solsonaa? tornaran les coca coles a no tenir cafeina per ser lights??



dema se sabra!!!

Anònim ha dit...

Estic malalta.... Buaaaaaaaaaaah!! I tot pq és Nadal. Em poso tan tendre q no paro de quedar amb la gent q m'estimo i acabem sortint de festa fins les mil. Això no pot ser, no pot ser...
Jejeje!
Un petó.
Betty.

P.D. I ja no dic res del menjar... Buf!....