400 euros, un penjoll i un clauer de plata. És el que ens va desaparèixer de l’habitació de l’hotel d’Escaldes on hem estat allotjades aquest cap de setmana. Després de la incredulitat inicial, quan ens vam adonar que ens havien robat, vam anar a posar la denúncia a la policia, situada al ministeri de l’interior andorrà. Després de preguntar-nos per l’interfono què volíem denunciar i què ens havien pres (no crec que sigui gaire lògic haver de cridar des del carrer què ens havia passat...) un policia ens va obrir la porta i ens va indicar a quina planta havíem d’anar. 15 minuts després d’estar “abandonades” en una gran sala del ministeri vam decidir trucar a la policia (des de les seves pròpies dependències) per comprovar que no s’havien oblidat de nosaltres. Al cap de 5 minuts, va baixar el policia. Vam estar 55 minuts de rellotge per posar la denúncia: la rapidesa tampoc no és una qualitat que abundi gaire en el “gran país dels Pirineus”.
Després de posar la denúncia i d’assabentar-nos per casualitat a través del policia que estàvem fent el pringat pagant una zona blava perquè així ho indicaven uns cartells enormes quan en realitat era gratuïta, tornem a l’hotel. La gerent, tota xula ella i amb posat de sobrada, ens diu que l’hotel no es fa responsable del que els clients deixen a les habitacions i que ells no poden controlar qui entra i qui surt de l’hotel, i que si el conserge no era al seu lloc i algú va agafar la clau de la nostra habitació, que ella no podia fer-hi res. La incredulitat inicial s’havia transformat en indignació, ràbia, impotència i mala llet, molta mala llet.
Vam demanar-li un full de reclamacions i, mirant-nos per sobre l’espatlla, la resposta va ser “no en tenim i no estem obligats a tenir-ne, si us voleu prendre la molèstia de posar una reclamació, heu d’anar a l’oficina de turisme”. I així ho vam fer. Vam anar a l’oficina de turisme i vam posar la reclamació.
Un advocat, familiar d’una de les dues amigues que venien amb mi, ens va dir que era un cas de negligència per part de l’hotel i que això no es quedaria així. Ja ho veurem.
Sincerament, tinc poques esperances que la denúncia i la reclamació serveixin per alguna cosa. Els diners, ja els dono per perduts. I a aquest hotel, evidentment que no hi penso tornar mai més.
7 comentaris:
La mala llet et durarà dos dies o tres, com a molt. Dps se't passarà. T'ho dic jo, q m'han robat la cartera i el bolso (amb el meu mòbil nou) en un mes i mig... No és just... En fi. Respira profundament i pensa q, com a mínim, vas poder relaxar-te unes hores a Caldea. Jo avui m'he llevat amb la mateixa mala llet q tu però sense aquest alicient. I és q ara mateix només penso en el q no deuria...
Un petó.
Betty.
almenys digues el nom de l'hotel per no anar-hi nosaltres. a Escaldes n'hi deu haver més d'un.
Betty,
explica què és el que no deuries...jajaja!
L'hotel, ja que l'Eli no gosa anomenar-lo, es diu TUDEL, està a la Plaça dels Coprínceps d'Andorra número 8.
Ah, i m'agradaria remarcar que quan vam tornar del sopar, mentre el xoriço actuava, el senyor que havia d'estar fent la seva feina a la recepció de l'hotel NO HI ERA, per això defensem que es tracta d'un cas de negligència.
Sí, sóc una de les dones de bandera a qui falten 250 euros, un collaret i un clauer que, per a més inri, eren un regal que m'havien fet el dia anterior i dels quals no he pogut gaudir.
I com diria el meu nen, "cuanto cabrón suelto y cuantas pocas balas".
Eli 400 eurus?????? Nena si que teniu pasta! Ànims!
Ostres, quina ràbia!
Nena, em sap greu... Espero que la reclamació prosperi i, posats a esperar, espero que el negoci d'aquests fills de puta s'enfonsi...
http://www.fotolog.net/neiba_neiba/
En esa tónica de irresponsabilidad, le desmonto la habitación y me cago en la cama, en la pica de las manos, en la bañera, en la puerta del hotel y en la mesa del conserje si hace falta. "Como no se hacen responsables" y cualkiera puede campar asus anchas, pues nada. El dinero no lo recuperaré pero me desquito jiji.
Un besito Eli.
Joder, Medina, y como vas a hacerlo para cagar en tantos lugares??? juas juas
Publica un comentari a l'entrada